Ads & Data gaat strategisch partnership aan met Warner Bros. Discovery

FacebookTwitterLinkedIn

Ads & Data zal vanaf 1 januari 2024 de commercialisering van Discovery, TLC, Eurosport en ID (Investigation Discovery) op zich nemen. De samenwerking tussen de reclameregie en Warner Bros. Discovery vertrekt vanuit een commerciële strategie waarbij de focus ligt op lineaire spotcampagnes en billboards. Tot eind dit jaar zijn de vier zenders nog in regie bij DPG Media.

Bart Demeulenaere, CCO Ads & Data: “De samenwerking met Warner Bros. Discovery kadert perfect binnen onze strategie. Door kwalitatieve partnerships aan te gaan, slagen we erin om een aantrekkelijk nationaal ecosysteem te kunnen aanbieden aan de adverteerder. Discovery, TLC, Eurosport en ID (Investigation Discovery) zijn stuk voor stuk complementair aan de andere tv-zenders die reeds tot ons merkenportfolio behoren. Zowel de merken als de content lenen zich uitstekend voor adverteerders om gericht hun doelgroep te bereiken in een kwalitatieve omgeving.”

Rogier van de Paverd, Digital & Ad Sales Director bij Warner Bros. Discovery Benelux: “Ads & Data heeft de expertise en ervaring die we zoeken in een lokale partner en we zijn ervan overtuigd dat zij onze advertentieverkoop perfect kunnen vertegenwoordigen. We kijken ernaar uit om onze handen in elkaar te slaan en samen te werken vanaf 2024.”