Voorjaar 2024: Programmatie Play Media

FacebookTwitterLinkedIn

Vrijdag 19 januari hebben Play Media en Ads & Data de programma’s en plannen voor 2024 voorgesteld.

Play wil het hart van de Vlamingen in 2024 veroveren met impactvolle lokale content zoals het nieuwe Boma’s (werktitel), Het Perfecte Plaatje en Bompa Bockie. De lijst met originele en nieuwe genres bij Play wordt aangevuld met een reeks nieuwe titels die ook online of via events de kijker bereiken.

Ook dit jaar bouwt Play verder op succesformules met nieuwe edities van onder meer De Expeditie, Celebrity Masterchef Vlaanderen, De Mol, De Verhulstjes, Blind Gekocht, De Slimste Mens ter Wereld en Over de Oceaan.

Play Media brengt als media- en belevingshuis impactvol entertainment dat verder reikt dan de grenzen van televisie. GoPlay vergroot het bereik door harder in te zetten op video én audio, o.a. met een reeks nieuwe videopodcasts.

Ontdek hier de volledige programmatie.

Naast Play4, Play5, Play6 en Play7 is er nu ook Play Crime voor liefhebbers van crimi’s.

Ads & Data koppelt meer dan ooit slimme datatechnologie aan die straffe content die adverteerders in staat stelt om de verschillende doelgroepen nog beter en efficiënter te kunnen bereiken.

Bart Demeulenaere, CCO Ads & Data, vatte het als volgt samen: “Bij Ads & Data slagen we er als geen ander in om sterke merken zoals Play aan de intelligente inzet van data te koppelen. Onze adverteerders kunnen dankzij de programma’s van Play Media – die zowel op televisie als op GoPlay te bekijken zijn – hun doelpubliek optimaal bereiken. De recente brand campagne van Cristal geeft onze doorgedreven data-aanpak perfect weer. Door een datagedreven combinatie van lineaire televisie met online video en Smart AD wist Cristal haar bereik meer dan te verdubbelen.”