A.S.Adventure en Mediahuis Advertising publiceren een tête-bêche over lokale vakanties

FacebookTwitterLinkedIn

Deze zomer wordt buitengewoon Belgisch. Daarom publiceert A.S.Adventure op zaterdag 20 juni onder het motto Livin’ la vida local een tête-bêche in het zomernummer van Het Nieuwsblad Magazine. 11 pagina’s inspirerende content, tips en tricks om de vakantie in eigen land door te brengen worden daarbij als magazine omgekeerd en achteraan Het Nieuwsblad Magazine gekoppeld. De samenwerking kadert binnen BLIJF, het inspiratieplatform dat Mediahuis Brand Studio twee weken geleden lanceerde en dat een waaier aan creatieve formules op maat van commerciële partners omvat.

Greet Anthoni, Media- en PR-verantwoordelijke bij A.S.Adventure: “We hebben deze special op heel korte tijd gerealiseerd met toch een fantastisch resultaat. Het is interessant om op deze manier onze beschikbare content een nog breder bereik te geven. De toevoeging van het online dossier maakt het dan helemaal af.

Terwijl Het Nieuwsblad Magazine wekelijks als lifestyle consumentengids optreedt, wil A.S.Adventure op avontuur en stapt het graag van de platgetreden paden. De tête-bêche zal de lezers van Het Nieuwsblad Magazine meenemen in verschillende wandeltrips, logeerinitiatieven en dagtochten die A.S.Adventure vanuit haar expertise als avonturengids zal delen.

Naast verschillende inspirerende verhalen koppelt het hieraan ook het productgamma zodat de consument op een zorgeloze manier België als vakantieland kan verkennen. Behalve dit printluik verschijnt er weldra ook een native dossier op alle nieuwssites van Mediahuis.

Thomas Buytaert, Editorial Manager bij Mediahuis Brand Studio: “Meerwaarde brengen voor onze lezers. Als je met die missie aan een native project begint, dan weet je het goed zit. En dat je voor een even efficiënte als prettige samenwerking staat. Met A.S.Adventure stonden alle neuzen meteen in dezelfde richting.

Klik hier om de volledige tête-bêche te bekijken.