Als reactie op de coronacrisis lanceerde Ads & Data in 2020 de campagne BLIJF, die de Belg aanmoedigde om tijd in zijn achtertuin te spenderen. Een jaar later was er Iedereen Plantrekker, een crossmediale campagne over vakantie in binnen- en buitenland. Het vervolg op die campagnes is ‘GA’. Op ga-magazine.be vindt de Vlaming tips voor allerlei trips.
Er werd extra aandacht geschonken aan een visueel herkenbare stijl voor GA die de campagne zowel op televisie, in print als online kenmerkt, alsook aan de integratie binnen de Mediahuis-nieuwsmerken. Zo vind je de digitale content (een mix van branded en non-branded verhalen) ook terug op ga.standaard.be, ga.nieuwsblad.be, ga.gva.be en ga.hbvl.be.
Els Vercauteren, Creative Concepts Director Ads & Data: “Via native aanjagers op de Mediahuis-nieuwssites (Het Nieuwsblad, De Standaard, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg) worden online verhalen gepromoot, in weekendbijlages Check (Het Nieuwsblad) en De Markt (Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg) verschijnt GA in de vorm van advertorials, op de Play-zenders worden spots van partners steeds ingeleid door het GA-label en ook op regionale televisie (TVO, ATV, TVL en ROBtv) worden branded belevingsreportages gekenmerkt door het GA-logo. Kortom, GA is een 360°-platform waar televisie, print en digitaal moeiteloos in elkaar overvloeien.”