Verschuivingen in het management van Maxus

FacebookTwitterLinkedIn

Maxus voert enkele wijzigingen door in het managementteam om het Leading Change mantra te blijven waarmaken. Zo werd er nooit met off- en online planners gewerkt en zorgde hun agile manier van werken voor nog meer integratie tussen strategie, planning en specialisatie. In overeenstemming met deze visie kondigen ze dan ook enkele ontwikkelingen aan binnen het managementteam.

Sébastien Reps (voormalig Head of Digital & Data) werd gepromoveerd tot Chief Innovation Officer. Hij zal het innovatieproces leiden, zowel on- als offline. Joke De Block (Head of Communication Planning) leidt het geïntegreerde en volledige planningteam. Onder haar verantwoordelijk valt bijgevolg ook de digitale planning. Edouard Buyle (Head of PBU) breidt zijn scope uit naar direct buying, Pieter Berger (Video Lead) zal vanaf nu ook het audioteam ondersteunen.

Els Thielemans (CEO), Britt Luyten (Chief Client Officer) en Judith Crispin (Head of Paid Social) behouden hun huidige functie binnen het management.

V.l.n.r : Sébastien Reps – Joke De Block – Edouard Buyle – Pieter Berger