MediaCom en EssenceMediacom voortaan één geïntegreerd team

FacebookTwitterLinkedIn

MediaCom heeft zijn operaties geïntegreerd met zusteragency EssenceMediacom. De twee bureaus – voorheen onafhankelijk van elkaar binnen hetzelfde netwerk – zullen nu samenkomen als één geïntegreerd team, net op tijd voor de eerste verjaardag van EssenceMediacom op 31 januari.

Met de krachten gebundeld en de blik op de toekomst gericht, komt het dynamische team onder leiding van Els Thielemans.

Het bredere managementteam, waaronder Géraldine Dellicour (Planning), Nicolas Robeet (Analytics & Insights + Creative Futures) en Joke De Block (Strategy), samen met een robuust Client Leadership en Media Solutions team, zullen geïntegreerde en innovatieve communicatie-oplossingen garanderen voor adverteerders.

Els Thielemans benadrukt de synergie tussen de teams: “De interactie tussen beide teams laat al snel een sterk wederzijds respect en waardering zien. Gesteund door onze gedeelde waarden – toewijding aan ons team en een passie voor innovatie en vooruitgang – willen we het agency zijn en blijven waar iedereen graag voor en met wil werken. Door het samenvloeien van beide teams kunnen we nu putten uit een versterkt en complementair aanbod. MediaCom, met zijn grensverleggende Creative Futures-team, en EssenceMediacom, met zijn grondige expertise in het hervormen van mediastrategieën, vormen samen een sterke synergie. We kijken ernaar uit om onze eerste verjaardag te vieren met dit nieuwe, versterkte team.”