UM wint de mediapitch van MIVB en zal samenwerken met mortierbrigade

FacebookTwitterLinkedIn

Na een pitch heeft de MIVB besloten UM als nieuwe mediapartner aan boord te nemen. Het zal in dat kader samenwerken met mortierbrigade.

Nathalie L’Hoir, UM: “Wij zijn verheugd dat we mogen meewerken aan de toekomst van de mobiliteit met een essentiële speler, die een echte ‘brand purpose’ heeft en wiens maatschappelijke rol onmiskenbaar is.

Lionel Lammens, MIVB: “De MIVB is blij met haar nieuwe samenwerking met UM, dat, om de mediaplannen van de toekomstige campagnes zo optimaal mogelijk af te stellen, de handen in elkaar zal slaan met mortierbrigade.

Overigens zal de MIVB ook met UM aan de slag gaan in het kader van haar media-ruilovereenkomsten. Met haar OOH-netwerk in de metrostations, alsook bovengronds dankzij haar voertuigen, zorgt de MIVB voor zichtbaarheid in het Brusselse. Het gebruiksaantal verbrak in 2019 records: 434 miljoen reizen, of 4% meer ten opzichte van 2018.