Media-agentschap Maxus stelt haar ‘klas van 2022’ voor

FacebookTwitterLinkedIn

Maxus, onderdeel van GroupM, blikt terug op haar nieuwe aanwervingen en shifts binnen het team in 2022. 

Het PBU team ontving Alexandre Montiel als Programmatic & Direct Buying Executive, Lisa Ricci en Sébastien Baquet als Programmatic & Direct Buying Specialisten en Daphné Vandenberghe als PBU Lead. Ook het Social team werd aangesterkt door Sherine El Bakali en Hannah Kirilof als Social Campaign Executives en Alexis De Raedemaeker als Social Campaign Specialist.

Pascal Vanderlinden en Julien Baujot vervoegden op hun beurt het Video team als Video Specialisten, alsook Jonathan Geers als Video Executive.

Zoals aangekondigd in juni startte Sophie Van Laer als Chief Strategy Officer bij Maxus. Binnen het communicatie planningteam mochten ze onlangs ook Claudio Bongiovi verwelkomen als Campaign Executive.

Naast deze nieuwe collega’s vonden er ook enkele interne verschuivingen plaats. Zo ging Anais McCusker haar nieuwe rol als System Accelerator tegemoet en maakte Alicia Van Steen de stap van het Audio team naar het Social team. Jamila Moukrim sloot zich na jaren ervaring binnen het Video team aan bij het Audio team.

Wij zijn enorm blij en trots deze nieuwe talenten welkom te mogen heten en moedigen ook de verschillende doorgroeimogelijkheden sterk aan”, aldus het media-agentschap.

Maxus komt ook dichter bij de overgang naar EssenceMediacom die op 31 januari zal plaatsvinden.