Stemming van het Marketing Book of the Year 2021 gaat van start

FacebookTwitterLinkedIn

Doorheen 2021 schotelde de Belgian Association of Marketing (BAM) haar community elke maand een nieuwe literaire hoogvlieger uit de marketingwereld voor. Welke auteur liet in 2021 de meeste indruk achter? De stemming voor Marketing Book of the Year 2021 is geopend.

Sinds enkele jaren nomineert BAM elke maand een nieuw marketingboek als Marketing Book of the Month. De pijlers van het Meaningful Marketing Framework spelen een belangrijke rol bij de keuze van de boeken. Jaarlijks kiest de community van BAM uit de 10 genomineerde boeken het Marketing Book of the Year, het boek dat hen het meest kon verbazen en inspireren. Vorig jaar werd ‘Dit is content marketing’, geschreven door Bart Lombaerts, Wouter Temmerman, Koen Denolf en Michel Libens, als winnaar verkozen.

Dit zijn de kandidaten waarop er vanaf vandaag gestemd kan worden:

  • Alles is onder controle – Hugo Marynissen, Stijn Pieters, Bert Brugghemans
  • Iedereen superfan – Niels Vandecasteele, Stefan Doutreluingne
  • Het communicatie DNA – Korneel Warlop
  • La stratégie digitale marketing – Cédric Cauderlier
  • Inclusieve communicatie – Hanan Challouki
  • Homo Digitalis – Thierry Geerts
  • Does your brand care? – Isabel Verstraete
  • Act Human – Jan Callebaut, Sarah Steenhaut, Karel Demeester
  • Créer de la valeur ou disparaître – Antoine Henry de Frahan
  • Sortez vos données du frigo – Mick Levy

Stemmen op uw favoriete boek kan tot en met 31 januari via de site van BAM. Op 2 februari zal de winnaar bekendgemaakt worden.