BAM lanceert de podcast Marketing Coffee Talks

FacebookTwitterLinkedIn

Met Marketing Coffee Talks lanceert de Belgian Association of Marketing (BAM) de derde podcastreeks uit haar bestaan, na Sustainability Talks en Marketing Talks.

In Marketing Coffee Talks gaat Fleur Parnet, CEO van BAM, in gesprek met bekende gezichten uit de sector. In negen episodes neemt ze de luisteraar mee door het beste dat het Belgische marketinglandschap te bieden heeft.

Starten doet Marketing Coffee Talks meteen met een special over regulering. Wat is de stand van zaken rond regulering in de marketingsector? Welke Europese richtlijnen sijpelen door op nationaal niveau? Hoe vindt de marketingsector een juiste balans tussen zelfregulering en wetgeving? En welke rol kan BAM hierin spelen? Fleur Parnet kraakt samen met BAM-voorzitter Kris Michiels en secretaris-generaal Ivan Vermeersch deze harde noot. Beluister de eerste aflevering hier.

In de volgende acht episodes verwelkomt Fleur Parnet de laureaten van de Belgian Marketing Awards: Cédric Cauderlier (MTV Networks), Charles Skehan (Edgard & Cooper), Peter Robberecht (FlexiQ), José Fernandez (D’Ieteren), Annelien Alaerts (LolaLiza), Mélanie Decelle (Spadel), Karl Lechat (Lucien) en Wim Vermeulen (Bubka).