Zoals elk jaar biedt Solvay Business School een nieuwe ronde van zijn Executive Master in Digital Marketing and Communication, in samenwerking met BMMA. Het programma van 17 dagen, van januari tot juni 2024, verloopt in negen modules onder leiding van experts van de Solvay Business School en de sector.
Tijdens een informatiesessie op de ULB-campus stelden Hugues Rey (CEO van Havas België, voorzitter BMMA en UMA, en docent bij Solvay) en David Grunewald (oprichter van Pluginto.ai en docent Digital Strategy, Advertising Strategy and Advertising) het programma van dit jaar voor en organiseerden ze een workshop om generatieve AI te demystificeren, evenals de nieuwe tools die ermee gepaard gaan.
Nieuw dit jaar is onder meer een module over duurzame ontwikkeling onder leiding van Nicolas Lambert, erkend expert in België. Ook artificiële intelligentie staat in de schijnwerpers, vanuit een pragmatisch perspectief. Hugues Rey voorziet een halve dag gewijd aan concrete voorbeelden die de evolutie van technologieën illustreren, gevolgd door een deel onder leiding van David Grunewald, waarin “no code” en generatieve AI aan de orde komen.
Kortom, de Executive Master in Digital Marketing and Communication aan de Solvay Business School valt op door de strategische relevantie in digitale marketing, het team van expert-docenten en de unieke samenwerking met BMMA. De master biedt uitgebreide trainingen die voldoen aan de eisen van de sector. Bekijk alle informatie over het programma en de docenten op de website.