Sabato verschijnt 2 keer op het oblong-formaat

FacebookTwitterLinkedIn

Sinds 29 augustus verschijnt Sabato, het luxemagazine van De Tijd en L’Echo, in een nieuwe lay-out en met een nieuw logo. Een fotografisch en typografisch spel en innovatieve paginazetting vergroten de visuele aanpak waarmee de redactie blijft inspireren. Maar daar blijft het niet bij. Sabato blijft verrassen met 2 specials die dit najaar exclusief in een totaal nieuwe vorm zullen verschijnen.

Impactvol oblong-formaat

Sabato Special Interieur (10/10) en Special Sabato Deluxe (21/11) verschijnen dit najaar exclusief in het langwerpige verticale oblong-formaat waardoor het luxemagazine voor deze specials een nog stijlvollere uitstraling krijgt. Het langwerpige rechthoekige formaat verrijkt de leeservaring en zorgt ervoor dat Sabato blijft inspireren, zowel op het gebied van content als van advertenties.

Sabato New Style

Dankzij deze nieuwe visuele strakkere aanpak en het verrassende oblong-formaat blijft Sabato vernieuwen. Zo blijft het luxemagazine de referentie voor de betere dingen des levens op vlak van design, architectuur, mode, reizen en wining en dining. Het blijft ook garant staan voor kwaliteit, elegantie en exclusiviteit bij haar kapitaalkrachtige lezerspubliek.

Ontdek alle redactionele specials van Sabato in onze database.