Roularta verwelkomt Niels Famaey als nieuwe uitgever van de news- en businessmerken, Jos Grobben gaat met pensioen

FacebookTwitterLinkedIn

Op 27 september wordt Niels Famaey (48) de nieuwe uitgever van de news- en businessmerken van Roularta Media Group.

Hij volgt Jos Grobben op, die met pensioen gaat. Roularta houdt eraan om hem te bedanken voor de manier waarop hij de voorbije jaren deze merken heeft gestuurd en begeleid.

Niels Famaey heeft 23 jaar ervaring in diverse sectoren en een achtergrond in zowel (consumer) marketing & communicatie als content publishing. Hij deed onder meer ervaring op bij DPG Media, Microsoft, Proximus en Lannoo Publishers. Momenteel is hij nog Managing Director van Wave, het marketingbureau gespecialiseerd in sport en muziek.

Al decennialang is Roularta gekend voor haar news- en businesstitels, zoals Knack, Le Vif, Trends, Trends-Tendances, Sport Voetbal Magazine en Sport Foot Magazine. Voor deze merken ontplooit Roularta voortdurend redactionele initiatieven. De laatste jaren wordt er veel aandacht besteed aan de digitale transformatie. De uitgever van de news- en businessmerken ontwikkelt een planmatige visie op de innovatie van content, de redactionele werking en het aanbod van inhoudelijke formats, zowel in print als digitaal en audiovisueel.

Niels Famaey: “Content, marketing en business development in een veranderende omgeving vormen een rode draad doorheen mijn professionele leven. Ik kijk ernaar uit om met deze expertise, maar ook met de liefde voor papier én het digitale, bij te dragen tot de verdere ontwikkeling en de digitale transformatie van de news- en businessmerken van Roularta.”