Rossel Advertising lanceert brand studio ‘Maaatjes’

FacebookTwitterLinkedIn

Om te beantwoorden aan een steeds grotere vraag van adverteerders die out-of-the-boxoplossingen zoeken, werpt Rossel Advertising een visje uit met de nieuwe brand studio Maaatjes.

Als volwaardig onderdeel van de reclameregie is Maaatjes (met drie a’s) een brand studio waar de talrijke expertises samenkomen die Rossel aanbiedt: brand content met Newsmaster, influencermarketing met Efluenz, creatieve oplossingen met Shake of de productie van videocontent met Moovizz. Met als missie in zijn sterke mediamerken verrassen met frisse, gesmaakte campagnes op maat.

De naam Maaatjes ontstond tijdens een interne brainstormsessie en verwijst naar de diepgewortelde belgitude van alle betrokken spelers. Tegelijk drukt hij de uitdrukkelijke wens uit van interactie tussen adverteerders, consumenten, mediabureaus, creatieve bureaus en alle andere mogelijke spelers. Daarbij werkt iedereen als (scheeps)maatjes samen, aan boord van hetzelfde schip. De dagelijkse koers wordt in goede banen geleid door Malika Afkir, samen met Vanessa Corthouts en Charlotte Taymans, voor de gelegenheid omgedoopt tot de Maaatjesmakers. Het concept en de lanceringscampagne werden bedacht door Shake.