Acht maanden voor de Olympische Spelen van Parijs 2024 stapt Rossel Advertising ook in dit avontuur. Le Soir en Sudinfo laten hun lezers de reis van atleten beleven via drie grote projecten: de Olympische dromen, de Olympische portretten en de weg naar Parijs.
Ter gelegenheid van de Olympische Spelen van 2024 trekt Rossel Advertising zijn sportschoenen aan om al in januari te beginnen met een benadering gericht op nabijheid tussen sporters en lezers.
De eerste actie “Olympische dromen” zal op ontdekking gaan bij 6 Franstalige atleten via een miniserie in video-, artikel- en podcastformaten. Gedurende zeven maanden, van januari tot juli, worden ze gevolgd in hun voorbereiding en training. De serie onthult zowel de fysieke als mentale reis van elk van deze Olympische atleten, zowel via een specifiek geopende rubriek op Lesoir.be en Sudinfo.be als via een specifieke nieuwsbrief en artikels in beide dagbladen.
In “Olympische portretten” zullen 24 geselecteerde Belgische atleten centraal staan. Elke week wordt een atleet voorgesteld in een vraag-en-antwoordinterview in Sudinfo en Le Soir. Kom alles te weten over hun Olympische ervaring en hun reis om tot deze competitie te komen, zowel in tekst- als videoformaat.
Tot slot, vanaf 15 mei 2024, maken So Soir, Max en MAD een uitstapje in de “Road to Paris”-modus. Gedurende een week zullen internetgebruikers aanbevelingen ontdekken over de beste hotels, bars en tentoonstellingen om te bezoeken in Parijs, evenals de welzijnsroutines van onze atleten. Ook te vinden in het weekendmagazine van Le Soir en Sudinfo.
Rossel Advertising biedt adverteerders de mogelijkheid om deel uit te maken van de Olympische Spelen. Bekijk hun aanbod in de database van MediaSpecs.