Maxus wint de pitch van Polestar

FacebookTwitterLinkedIn

Na een lokale competitie vertrouwt het elektrisch aangedreven automerk Polestar zijn mediabudgetten toe aan Maxus. Vanaf 1 oktober gaat Maxus aan de slag met zowel de digitale als de traditionele mediabudgetten van het merk.

Maxus zal samenwerken met zowel FamousGrey op lokaal niveau als met het Dentsu internationaal netwerk voor de globale consistentie om van Polestar België een succes te maken.

Polestar is een nieuw merk, een startup met grote ambities, om auto’s te verkopen, maar ook om dat op een nieuwe, duurzame manier te doen. Onze markt wordt nog altijd gedomineerd door sterke traditionele spelers en om het verschil te maken omringen we ons graag met partners die net als wij klaar zijn om hun schouders mee onder dit mooie, ambitieuze project te zetten“, aldus Femke Brouns, Head of Marketing PS Belgium & Luxemburg.

Zowel Polestar als Maxus staan voor verandering en vooruitgang“, zegt Els Thielemans, CEO Maxus. “De drive en passie om impact te creëren is duidelijk voelbaar aan beide kanten en zorgt voor sparkelende chemie. Polestar is een futureproof merk dat niet terugdeinst om de dingen op een andere manier aan te pakken.

Polestar