Publifer vernieuwt BeStation aanbod

FacebookTwitterLinkedIn

Publifer heeft zijn aanbod van 2m² poster oplossingen vernieuwd. Voortaan zullen de advertenties zichtbaar zijn in 74 stations. Publifer is hiermee de enige out-of-home regie met 2m² poster oplossingen in alle 48 CIM-steden van België.

De 2m² poster oplossingen – die onder de BeStation branding vallen – zijn al jaar en dag een vaste waarde in het aanbod. Deze oplossingen laten adverteerders toe om een nationale campagne te voeren in de belangrijkste stations met een natuurlijke spreiding van de reclamedruk over het gehele Belgische grondgebied.

Meer flexibiliteit en een nog completere nationale dekking zijn de kernwoorden voor de vernieuwde oplossing. Adverteerders bepalen nog steeds zelf de reclamedruk die ze wensen (50% of 25% share of advertising van het 2m² aanbod). Nieuw is echter de flexibiliteit in campagneperiode (7 of 14 dagen). De synergie van beide parameters geeft adverteerders de mogelijkheid om de frequentie te beïnvloeden. Zo kunnen adverteerders meer dan 2 miljoen consumenten bereiken (Bron: CIM-OOH 2020/03 – Net Reach BeStation 375-14 T12).

Gert Delgouffe, MarCom Director Publifer: “De afgelopen jaren hebben we heel wat investeringen gedaan in ons digitaal park. Deze vernieuwing toont duidelijk het belang aan van onze 2m² poster oplossingen in ons commercieel aanbod. OOH zal altijd een belangrijke rol spelen in de mediaplannen, het blijft een medium dat garant staat voor een snelle bereiksopbouw. Met deze vernieuwing stellen we adverteerders in staat om op korte termijn 1 op 5 Belgen te bereiken.”

De vernieuwde oplossingen bestaan uit 750 of 375 zijden, deze zijn allemaal aanwezig in de 48 CIM-steden en zelfs enkele strategische steden daarbuiten.