Pebble Media versterkt zijn portfolio met NextRégie

FacebookTwitterLinkedIn

Sinds 14 maart is de portfolio van Pebble Media versterkt met de websites BFMTV.com, 01net.com en Eurosport.fr.

 

De komst van deze drie sites – die ook zullen worden opgenomen in de CIM-meting – is het resultaat van de samenwerking tussen Pebble Media en het Franse NextRégie.

 

BFMTV.com is de nummer één informatie- en videosite in Frankrijk. De site focust op live verslaggeving via actuele informatie, sport, economie en reportages. Door 24 op 24 uit te zenden worden dagelijks meer dan 200 videoclips gemaakt. In België bereikt BFTMTV.com een maandvolume van meer dan één miljoen page views.

 

Al meer dan 16 jaar brengt 01net.com alles over hightech actualiteit. Met meer dan 1,8 miljoen page views per maand is het de nummer één Franstalige website binnen dit segment. Je vindt er al het hightech nieuws terug, maar ook verslaggeving over grote events en beurzen. Zijn specifiek labo test meer dan 750 producten op jaarbasis, wat zich vertaalt in 20 testvideo`s per maand.

 

Met een team van journalisten en experten wordt op Eurosport.fr elk sportthema aangesneden met relevante en diepgaande analyses. Bijna 120 sportdisciplines komen aan bod met meer dan 100 artikels en 15 video`s per dag. Het succes van Eurosport.fr vertaalt zich in België in 4,3 miljoen maandelijkse page views.