Pebble Media biedt Spotify nu ook aan via programmatic buying

FacebookTwitterLinkedIn

Spotify en Pebble Media versterken hun samenwerking door programmatic buying mogelijk te maken in de Belgische markt. Met de aanwezigheid in en kennis van de Belgische markt zal Pebble Media trading desks benaderen om deze manier van aankoop nog beter te integreren in de advertentiemarkt en Spotify te positioneren als dé bestemming voor digital audio.

Spotify is wereldwijd de populairste aanbieder van audio streaming. Dit biedt commerciële opportuniteiten voor audio, maar ook voor video. Door de grote betrokkenheid van de gebruikers met het platform, kan Spotify uitermate hoge completion rates voorleggen. Pebble Media zal naast audio ook video via programmatic buying aanbieden.

Koen Van Rhijn, CEO Pebble Media: “We zien al een tijdje bij display en video advertising een shift naar meer geautomatiseerd of programmatic aankopen. Daarom zijn we blij dat we nu ook Spotify via programmatic buying kunnen aanbieden in de markt. Dit ligt in lijn met onze manier van werken en de vraag uit de markt. Door programmatic buying aan te bieden, verlagen we de drempel naar Spotify voor adverteerders die Spotify nog niet kennen. Ze kunnen het platform nu gemakkelijk ontdekken en testen.”