Pasar gaat magazines maken met De Deeluitgeverij

FacebookTwitterLinkedIn

De redacties van vereniging Pasar, dat zich toelegt op zinvolle en verbindende vrijetijdsbeleving met de focus op fietsen, wandelen en kamperen (met onder meer Pasar Magazine, Campertijd en andere themabijlages, Pasar.be en Kampeertijd.be), verhuizen naar De Deeluitgeverij.

De reclameregie en het leden- en abonnementenbeheer blijven in handen van Pasar. Gezamenlijk worden verder synergieën uitgewerkt op vlak van advertenties, ledenwerving en verkoop.

Pasar beoogt met de uitbesteding van de content en de tijdschriften aan De Deeluitgeverij zowel een strategisch, een kwalitatief als een financieel voordeel. Daarnaast moet de samenwerking ook de uitgeefstrategie verder op punt stellen, zowel in print als digitaal. De redacties krijgen van de uitgeverij een professionele begeleiding en een volledig uitgeruste omgeving.

Pasar zal zich naast de sturing van de content meer toeleggen op het zinvol verenigen en verbinden van zijn doelgroep fietsers, wandelaars en kampeerders, via 240 actieve lokale afdelingen, via de samenwerking voor zijn reizen met Intersoc en met Kompas Campings voor de kampeerders.

Pasar publiceert de tijdschriften Pasar Magazine/Uit & Weg, dat tien keer per jaar verschijnt op een oplage van 25.000 exemplaren, en Campertijd, dat viermaal per jaar verschijnt op een oplage van 10.000 exemplaren. De titels van Pasar delen De Deeluitgeverij met andere titels die er nu al gebruik van maken, waaronder EOS Wetenschap, Bahamontes, Motoren & Toerisme, Alles over e-bikes, For Girls Only, Apache en het Nederlandse opinieblad HP/De Tijd.

Info over de titels en contactgegevens van Pasar en De Deeluitgeverij vindt u in de MediaSpecs Database.