Nieuw magazine: Lost Frequencies op de eerste cover van Forbes België

FacebookTwitterLinkedIn

Begin 2024 haalde Ventures Media het economische tijdschrift Forbes naar België en Luxemburg, in de vorm van een digitaal platform. Op 4 april lanceert de uitgever het allereerste nummer van de Belgische editie.

Het doel van de nieuwkomer is duidelijk: een verrijkende en betrouwbare kijk bieden op de leading figuren in de zakenwereld, zowel in België als internationaal.

Op de cover staat Felix De Laet, alias Lost Frequencies, symbool voor de dynamiek van het Belgische economische landschap. De Brusselse DJ is de eerste Belgische artiest die de mijlpaal van één miljard streams op Spotify overschreed. Hij blikt voor Forbes terug op zijn parcours.

Naar voorbeeld van zijn Amerikaanse tegenhanger stelde Forbes de top tien van de rijkste Belgen op. Samen bezitten deze twee vrouwen en acht mannen meer dan 30 miljard euro.

Via diepgaande analyses over belangrijke sociale bewegingen van deze tijd, exclusieve reportages en interviews met invloedrijke persoonlijkheden verbindt het tijdschrift zich ertoe eersteklas informatie te verstrekken. Het zet zich ook in voor het bevorderen van innovatie. “Forbes wil de stem zijn van vrouwen en mannen die durven, die op een zinvolle manier de boel opschudden, die verschillen respecteren, en hun kennis populariseren en delen, voor het algemeen belang. Zonder de problemen te ontkennen, zelfs integendeel, wil Forbes oplossingen aanreiken“, benadrukt Joan Condijts, redactioneel directeur van Forbes België.

Alle info m.b.t. adverteren vindt u in de MediaSpecs Database.