Outsource Communications wordt 30 jaar en zet nog meer in op data

FacebookTwitterLinkedIn

PR- en communicatiebureau Outsource Communications, gespecialiseerd in corporate communicatie en reputatiemanagement, viert zijn 30-jarig bestaan. Een mijlpaal die het bureau uit de Brusselse rand aangrijpt om zich in een nieuw jasje te steken: een nieuw logo, een frisse huisstijl en een nieuwe website maken dit compleet.

Katleen Peeters, Managing Director van Outsource: “Net als collega’s in marketing moeten PR-verantwoordelijken en corporate communicatieprofessionals vandaag inzetten op data. Met giswerk kom je er niet meer. Data spelen niet alleen bij de uitvoering een rol, maar moeten vanaf het prille begin – bij het vormgeven van de strategie en het campagneconcept – als uitgangspunt dienen. Wij willen onze klanten daarbij ondersteunen. Outsource moet synoniem staan voor data-driven communicatie.”

Het draait dus om werken met kennis van zaken, gebaseerd op onderzoek en losgekoppeld van de waan van de dag. Dit moet bedrijven helpen om minder, maar beter te communiceren: persoonlijker, consistent over alle kanalen en met meetbaar effect. Bij Outsource krijgen de resultaten resoluut voorrang op het outputvolume.