Nieuws

IPM Advertising en Pebble Media lanceren Salsa

Salsa is een nieuw crossregie aanbod waarbij de content van Pebble Media en IPM wordt gekoppeld aan impactvolle formaten. Verschillende segmenten zijn beschikbaar: Bizz & Finance, Lifestyle, Music & Youth, Radio, TV en Sport.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

De Persgroep neemt Reclamefolder.nl over

De Persgroep neemt aanbiedingensite Reclamefolder.nl over van onder meer RTL Ventures en H2 Equity Partners. Op deze website zijn de reclamebladen van een groot aantal winkelketens digitaal beschikbaar.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

JCDecaux onthult haar digitale aanbod in Brussel

JCDecaux kondigt de uitrol van zijn digitaal aanbod in Brussel aan. Dit aanbod bestaat uit 45 schermen die op de meest strategische locaties geplaatst werden. Deze digitale schermen vervangen de papieren borden van voordien.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

GRP Media Essentials start op 7 september

De cyclus Media Essentials van de GRP is een basiscursus die een globaal en actueel overzicht geeft van de traditionele en digitale media in België. De cyclus omvat acht avonden, vanaf begin september tot eind oktober.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

FlairHair: een nieuwe app van Flair

FlairHair is een webapp waarop klanten en kapsalons elkaar terugvinden. Het is een knipadviseur waar salons uitpakken met hun skills en waar klanten hun tevredenheid delen. Zo wil Flair voor iedereen de weg vrijmaken naar zijn of haar droomkapper.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 343 344 345 346 347 640 641