MediaSpecs en Roularta Media publiceren katern in Trends over de toekomst van de media-industrie

FacebookTwitterLinkedIn

MEDIA 2020 – THE FUTURE OF THE MEDIA INDUSTRY

 

Ter gelegenheid van de vijfde verjaardag van MediaSpecs Hot News verschijnt er vandaag in Trends en Trends/Tendances een katern van 32 pagina`s over de toekomst van de media-industrie in België. Dit is een samenwerking van MediaSpecs en Roularta Media.

 

In ‘Media 2020 – The future of the media industry` geven maar liefst 30 specialisten uit de sector hun mening over hoe zij denken dat de media- en reclame-industrie er binnen vijf jaar zal uitzien. Het katern is gewijd aan de communicatiewereld en bevat interviews met diverse grote namen actief bij mediabureaus, adverteerders, reclamebureaus en de mediabedrijven zelf.

 

Zij hebben het onder andere over hoe technologie de markt overneemt, het vervagen van het onderscheid tussen online en offline en de bundeling van lokale krachten. Alle sectoren komen hierbij aan bod: televisie, radio, print, outdoor, retail, mobile, social media, programmatic buying en nog veel meer.

 

Het katern helpt lezers om trends in de communicatiesector te begrijpen en richt zich niet alleen tot marketing-, communicatie- en PR-managers, maar tot alle bedrijfsleiders en managers die hun marktpositie willen behouden of versterken.

 

Bovenop de gebruikelijke oplage van 58.689 exemplaren zorgt uitgever Roularta bovendien voor een extra verdeling van 1.000 exemplaren op het jaarlijkse STIMA Congres op 4 en 5 december in Gent.