Mediafield pakt uit met The UFO

FacebookTwitterLinkedIn

Mediafield pakt groots uit met The UFO®. Het nieuwe voertuig breekt de gebruikelijke conventies rond goederenvervoer en product branding. Coca-Cola is de eerste trotse gebruiker van The UFO.

Vanaf heden is The UFO te zien in het Belgische straatbeeld. Mediafield vertegenwoordigt het eerste transportvoertuig dat volledig transformeert naar het product dat het vervoert. The UFO staat voor The Unmissable Freight Object; het absoluut onmisbare vrachtmiddel. Het krijgt de dubbele functie van goederenvervoer in combinatie met impactvolle, mobiele, product branding.

Coca-Cola is de eerste trotse gebruiker van The UFO en nodigt via deze weg de consumenten uit om tickets te winnen voor het aankomende WK voetbal. Coca-Cola transformeerde de UFO om in een multiverpakking met 18 Rode Duivel-blikken, wat ongetwijfeld voor de nodige aandacht zal zorgen. Tussen 2 april en 13 mei kunnen deelnemers elke week twee duotickets winnen* (vlucht en hotel inbegrepen) voor de match België-Tunesië in Moskou. De wedstrijd loopt via een unieke code op de lipjes en de doppen van de deelnemende verpakkingen (blik 33cl en petfles 1,5l).

*OCBS Tombola CDSB KB-AR 18/12/2016
Copyright – The UFO® – Worldwide Patent Pending by Hotmobile bvba