BAM zoekt Marketer of the Year 2018

FacebookTwitterLinkedIn

De Belgian Assocation of Marketing lanceert een oproep tot kandidaten voor de verkiezing van de volgende Marketer of the Year. De laureaten van de voorbije editie in 2017 waren Guy Elewaut (Colruyt) en David Favest (STIB). De award zal dit jaar voor de 25ste uitgereikt worden, het wordt dus een speciale feestelijke editie op 14 november.

Marketer of the Year

 

De Marketer of the Year heeft gedurende de laatste 2 jaar nieuwe ideeën binnen marketing uitgedacht en deze aansluitend uitgewerkt. Hij of zij kan concrete resultaten voorleggen die het succes van zijn/haar aanpak staaft en heeft de communicatieve vaardigheden om het marketing vak te promoten.

Kent u de toekomstige Marketer of the Year, de man of vrouw die het afgelopen jaar grenzen verlegde, die de verantwoordelijkheid droeg voor geslaagde marketingstrategieën en opvallende inzichten ontwikkelde? Dan moet u die persoon dringend nomineren. Laat weten aan wie u denkt en stuur een mailtje naar info@marketing.be voor 21 april. Vermeld hierbij de naam, functie en bedrijf (indien mogelijk met e-mailadres). Gelieve eveneens kort te motiveren waarom u vindt dat de voorgestelde persoon voor deze titel in aanmerking komt.

De selectieprocedure

Op basis van de ontvangen kandidaturen, zal de jury een lijst opstellen van 10 finalisten (5 NL en 5 FR), die begin juli zal gepubliceerd worden. Elk van de 10 kandidaten zal via een persoonlijk portret voorgesteld worden in Trends en Trends|Tendances. De jury is samengesteld uit Marketers of the Year van voorgaande edities en prominenten uit de marketingwereld.

De stemprocedure

De stemming voor de Marketers of the Year 2018 (1 NL en 1 FR) gebeurt vanuit 3 verschillende hoeken:

  • 50% van de punten wordt bepaald door de jury van Marketer of the Year;
  • 25% van de punten wordt bepaald door de actieve leden binnen BAM, dat zijn de leden die binnen een Expert Hub actief zijn;
  • 25% van de punten worden toegekend door de leden van BAM en de lezers van Trends en Trends|Tendances.