Insights
Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
Adrem Flash Special – CIM-studie 2011/2012 pers en bioscoop
Op 14 september jongstleden werden de resultaten van de CIM-studie 2011/2012 voor pers en bioscoop bekengemaakt. Klik op de PDF om meer te weten te komen over de nieuwe resultaten. ...
Lees meerOMD Flash Reclame-investeringen 2012-08
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor augustus 2012....
Lees meerProof Of Performance – Making the case for magazine media
This book draws upon research from around the world (using 110 studies from 23 countries) to show how readers use magazines, what makes the advertising so effective, and why magazine advertising earns a place in mixed-media advertising camp...
Lees meerMindshare geeft de eerste resultaten van het nieuwe tv-seizoen noord
Mindshare geeft een samenvatting van de eerste resultaten van het nieuwe tv-seizoen in het noorden van het land....
Lees meerBACK2BOOKS : een nieuw GRP project, hoe kunnen we de “interessante” boeken vinden
Kunnen we groeien in ons persoonlijk of professioneel leven zonder boeken te lezen? De tijd nemen om relevante boeken te lezen is waarschijnlijk de beste manier om onze bekwaamheden aan te scherpen. Waar het om gaat is : hoe vinden we di...
Lees meerSpace Essentials – CIM pers-bioscoop 2012, het einde van een tijdperk
Half september 2012: de gegevens van de laatste pers- en bioscoopbereikstudie worden bekendgemaakt. Het is het laatste jaar dat enkel het lezersbereik van de papieren versie wordt gemeten. - Het fieldwerk is minstens deels verantwoordelijk v...
Lees meerNieuwe benchmarks: senioren in de reclame
Een voorstelling in volle ontwikkeling: - De senioren vormen een nieuwe kerndoelgroep voor de symbolische merken met een aangepaste communicatie - Minder gestigmatiseerde senioren: minder plagerijen en karikaturen, de seniors worden m...
Lees meerMediaSpecs Database Overview: halfjaarlijkse update (03/2012 – 09/2012)
Over het algemeen zijn het aantal regies die in MediaSpecs staan afgenomen (-1,7%) maar het aantal actieve titels is daarentegen toegenomen (+1,55%) t.o.v. van maart 2012. Dit betekent dat een regie momenteel een grotere groep van media in haar portf...
Lees meerOMD Flash Reclame-investeringen 2012-07
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor juli 2012....
Lees meerOMD Flash CIM Radio Golf 2012-2
Voornaamste resultaten Noorden Over het algemeen blijft het bereik van de radio stabiel, maar daalt licht ten opzichte van de vorige golf: * 91.2% van de 12 jaar en ouder verklaren de afgelopen maanden naar de radio te hebben geluisterd (ofwel -...
Lees meer