Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Boekvoorstelling – Transformeren om te overleven

  In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze snel veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma`s een nieuw soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol t...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Mediaconcentratie 2012

  In het rapport 'Mediaconcentratie in Vlaanderen' schetst de Vlaamse Regulator voor de Media een beeld van de mediasector in Vlaanderen en wordt de mediaconcentratie gemeten. Eveneens worden enkele beleidsaanbevelingen geformuleerd.  ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Initiative – The New Power of Television

  'TV Talkers` are using social media to popularise TV programming and advertising   Social media is having a profoundly positive impact on TV viewing, as a new group of highly-engaged TV viewers is using social media to talk about TV pr...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Boekvoorstelling – De Interne Keuken

  De wereld verandert. De concurrentie woedt heviger dan ooit. Elke organisatie stelt zichzelf dezelfde vraag: “hoe kan ik competitief blijven in deze nieuwe wereld?” Die oplossing zoekt de manager vaak buiten de organisatie. Vreemd, want de...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Reclamewijsheid bij kinderen en jongeren

Op vraag van Vlaams minister van Media Ingrid Lieten voerden de Universiteit Gent en de Universiteit Antwerpen in 2012 een onderzoek uit naar de reclamewijsheid van kinderen en jongeren, onder meer t.a.v. nieuwe vormen van reclame. De onderzoekers bo...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

De COBRA+ studie bewijst de kracht van out-of-home

Sinds 2010 biedt Clear Channel haar klanten de mogelijkheid om - via het Service Pack - de ROI van hun OOH investering voor, tijdens en na de campagne te optimaliseren. De COBRA+ studie, die deel uitmaakt van het Service Pack, geeft belangrijke inzic...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 90 91 92 93 94 99 100