Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Brightfish Research Day

Sally Dickerson (UK), Rasmus Andersen (DK), Thierry Jourquin en Johan Decraemer gaven tijdens de allereerste Brightfish Research Day op 6 september het beste van zichzelf. En vooral van hun kennis. Want de Bright Insights die ze op onze gasten loslie...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

‘OPPA Brand Buzz Survey` Research – Results

1.Qualitative content sites create reasons for consumers to talk about brands, which allows marketers to reach highly engaged targets through advertising in a premium environment. 2.1 out of 2 visitors are opinion leaders, highly influenced by brand...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

12 basistermen over meten – infosheet by bdma/dmix

Objectieven stellen is stap één. Wat wil je bereiken met je campagne? Eens de objectieven er zijn en de campagne rolt, kun je meten, cijfers vergelijken, intern benchmarken, de kwaliteit van kanalen en acties bepalen, en je marketingplan en -budget...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

AdRem Flash Special – Time Shifted Viewing

De Time Shifted Viewing zet zijn groei in België geleidelijk verder, maar blijft tot op vandaag een fenomeen met een beperkte omvang.   In de loop van de tijd lijken de kenmerken niet veel te veranderen. TSV lijkt nog steeds belangrijker voor...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 93 94 95 96 97 99 100