Hasbro is nieuwe klant bij LVTPR

FacebookTwitterLinkedIn

Hasbro, de wereldwijde producent van speelgoed en bordspellen, heeft LVTPR gekozen als nieuw PR- en communicatiebureau voor de Benelux. LVTPR gaat vanuit zijn vestigingen in Bunnik en Brussel alle PR-campagnes en bredere activaties voor het Amerikaanse bedrijf in deze regio verzorgen. Het zal Hasbro adviseren over en ondersteunen bij het verhogen van de awareness rond een 15-tal brands.

Hasbro is de eigenaar van een heleboel entertainmentmerken, waaronder Monopoly, Transformers, Nerf, My Little Pony en Play-Doh. Op het vlak van bordspellen is Hasbro de grootste speler wereldwijd. Dankzij een partnerbrandstrategie met onder meer Disney ontwikkelt en produceert Hasbro speelgoed voor Disney Princess, Frozen, Marvel, Star Wars, Trolls en BeyBlade.

Katrien van Basten Batenburg, hoofd marketing bij Hasbro Benelux: “LVTPR overtuigde ons met een sterk strategisch plan, ondersteund door creatieve ideeën die meetbare resultaten opleveren. Bovendien heeft ze een indrukwekkend trackrecord op het vlak van lifestyle PR en influencer-relaties en het werken voor kindermerken. Het feit dat LVTPR een Benelux-bureau is, was voor ons een extra troef.

Karolien Hessels, Managing Director bij LVTPR België: “We zijn uiteraard apetrots dat we zo’n klinkende naam uit de entertainmentwereld mogen verwelkomen. Zo zetten we ons nog meer in de markt als bureau dat gespecialiseerd is in kids- en entertainmentmarketing. Dat we onze ambities in die wereld niet onder stoelen of banken steken, bewijst het ‘We Are Family’-netwerk dat we in maart 2020 oprichtten, samen met zeven andere Europese bureaus.”