De zenders van Viacom krijgen weer ‘channel heads’ in Nederland

FacebookTwitterLinkedIn

Viacom International Media Networks Benelux heeft besloten voor MTV, Comedy Central, Spike en Nickelodeon channel heads aan te wijzen. Hun benoeming is onderdeel van de lokale strategie van Viacom Benelux voor de zenderportfolio van het mediabedrijf.

Judith Peters is als Channel Head eindverantwoordelijk voor de lokale strategie voor de Comedy & Entertainment-merken van Viacom Benelux, hieronder vallen Spike en Comedy Central. Peters is sinds 2008 werkzaam bij het mediabedrijf en is onder meer verantwoordelijk voor de introductie van het merk Comedy Central en Spike in de Benelux. Zij was eerder Channel Head Nickelodeon.

Saskia Baaij-Verhoeven is de nieuwe Channel Head voor de Youth & Music-merken en hiermee verantwoordelijk voor alle activiteiten rondom het merk MTV in de Benelux.

Victor Coolman is sinds 2007 werkzaam bij Viacom International Media Networks en sinds september als Channel Head verantwoordelijk voor de Kids & Family-merken in de Benelux. Daarnaast blijft Coolman verantwoordelijk voor de wereldwijde kanalen Nick Jr. Global, Nickelodeon Global en NickToons Global.

Naast de benoeming van de Channel Heads stelt Viacom Benelux Arjan de Ruijter de Wildt aan als Director Brand & Business Analysis Benelux. De Ruijter de Wildt is sinds 2015 werkzaam bij Viacom Benelux en was voorheen Business Analyst, Marketing & Sales bij Ziggo.

Noesjka van der Helm sinds januari werkzaam bij Viacom, krijgt een nieuwe rol als de Communications Director. In deze rol is zij verantwoordelijk voor de corporate communicatie van Viacom Benelux en de communicatie rondom alle merken in de zenderportfolio van het mediabedrijf.