Clear Channel presenteert zijn nieuwe commerciële structuur met focus op digitale expertise

FacebookTwitterLinkedIn

De out-of-home wereld evolueert steeds verder en staat voor een hele reeks nieuwe uitdagingen. Om nog beter aan de eisen van de markt te kunnen beantwoorden, stroomlijnt Clear Channel zijn commerciële organisatie, onder leiding van Bart Demeulenaere als Chief Commercial Officer.

Bart Demeulenaere: “De vraagstukken van vandaag wil Clear Channel vernuftig aanpakken door in te zetten op digitalisatie. Zo kunnen we de meest relevante oplossingen aan adverteerders aanbieden”.

Om deze ambities waar te maken rekent Clear Channel op de competentie van een aantal kernpersonen die extra verantwoordelijkheden zullen opnemen. In de nieuwe organisatie zijn de verschillende expertises van het commerciële team optimaal op elkaar afgestemd. Concreet komt dit neer op een driedelige structuur:

  • Sales: vertegenwoordigd door Pascal Hendrickx (Head of National Sales) en versterkt door Manuella Hoste (Business Unit Manager)
  • Processes & Revenues: geleid door Guy Francx combineert deze cel de uitvoering van sales processen en campaign planning
  • Go to Market: Kathy Vandevelde coördineert het marketing team dat nu deel uitmaakt van de de sales afdeling

Michel Jadoul neemt de functie aan van Strategy & Projects Director en zal de strategische projecten van het bedrijf opzetten en overzien op lange termijn.