Best of OOH-jury bekroont 3 campagnes als beste gebruik van OOH-media

FacebookTwitterLinkedIn

Best of OOH biedt een omgeving voor de beste cases in outdoor media. Hiervoor plaatsen OOH-professionals hun top cases van de afgelopen maanden op een evaluatieplatform. Na de debatten van deexpertjury voor de selectie van de meest inspirerende OOH-campagnes werd er besloten 8 campagnes toe te voegen op het Best of OOH-platform, waarvan 3 campagnes werden bekroond als beste gebruik van OOH-media.

We merken tijdens de jurydebatten dat OOH-media de mogelijkheden voor combinatie van verschillende formaten steeds verder uitbreiden”, stelt juryvoorzitster Catherine Ducamp (BNP Paribas Fortis) vast. “Tegelijk bevorderen de nieuwe technologieën voor de verspreiding van Digital Out Of Home campagnes de mogelijkheden voor efficiënte targeting. De campagnes die de jury presenteert op het platform voor het eerste trimester zijn allen gekenmerkt door de manier waarop ze de grenzen verleggen van OOH-media, ofwel door innovatie ofwel door een out of the box benadering van de gebruikte formaten.

De jury, samengesteld uit adverteerders, strategen van mediabureaus van de UMA en de experten die de voornaamste actoren binnen de mediasegmenten vertegenwoordigen, besloot unaniem om aan 3 campagnes een kroon toe te kennen: het gaat over de campagne voor de het merk Lion van Nestlé, de geanimeerde BMW i4M50 in het station van Antwerpen en de muurschildering met video-animatie voor Adidas.

Best of OOH is een initiatief van 360° Academy met de steun van de UMA. Meer info vindt u op de website van Best of OOH.