Belgian Marketing Awards: 9 finalisten bekend

FacebookTwitterLinkedIn

De 9 finalisten van de eerste Belgian Marketing Awards zijn bekend. Zij maken kans om op 3 december de winnaar te worden van The Belgian Marketing Company of the Year, The Young Belgian Company of the Year of The Marketing Leader(ship) of the Year.

Op maandag 26 oktober heeft het selectiecomité van de Belgian Marketing Awards (bestaande uit 15 marketingprofessionals) uit de in totaal 33 inzendingen drie finalisten per categorie gekozen.

The Belgian Marketing Company of the Year

  • Delhaize
  • GB Foods Belgium
  • Special Olympics

The Young Belgian Company of the Year

  • Kriket
  • Ritchie
  • Spott

The Marketing Leader(ship) of the Year

  • Geert Van Aelst (Tiense Suiker)
  • Sophie Pollet (Telenet)
  • Vincent Crabbé (RTBF)

Op 30 november zal de jury onder voorzitterschap van Dominique Leroy (Deutsche Telecom) alle finalisten ontmoeten, hun dossier evalueren en de uiteindelijke winnaar kiezen.

Alle finalisten zullen op donderdag 3 december tijdens het BAM Marketing Congress hun case presenteren, nadien zullen de uiteindelijke winnaars bekendgemaakt worden.

Ter herinnering: De Belgian Marketing Awards zijn een initiatief van BAM, in samenwerking met het VBO, ACC, BMMA, CUBE en UMA. Zij nemen de plaats in van de Master Marketers, de Marketer of the Year en Belgian New Brand Award.

Meer info over de criteria en de uitreiking op www.belgianmarketingawards.be.