B2B Awards 2017: de finalisten

FacebookTwitterLinkedIn
B2B Awards

De finalisten van de B2B Awards zijn gekend. In de categorie Press selecteerde de jury (voorgezeten door Alex Thoré van Proximus) zes dossiers. Roularta is drie keer genomineerd met Artsenkrant/Le Journal du Médecin (Best Diversification en Best Lay Out) en De Apotheker/Le Pharmacien (Best Content).

De drie andere finalisten in Press behoren tot de categorie Best Launch/Relaunch: Publicarto met de website en newsletter van Management Team (MT.be), de Internationale Unie voor Openbaar Vervoer (UITP) met zijn magazine PTI (Public Transport International) en tot slot Media Marketing met zijn zondagse nieuwsbrief MM Brunch.

In Communication selecteerde de jury 22 finalisten. Op kop in aantal nominaties staat LDV United met 6 shortlists. De Vloer staat op de tweede plaats met drie shortlists. TBWA, Happiness en The Fat Lady hebben er elk twee. Zijn ook genomineerd: Kunstmaan, Silver & Copper, BBDO, Profirst International, BNP Paribas Fortis, UITP en Mediahuis Connect.

Ter herinnering: het gala van de B2B Awards vindt op 24 oktober plaats in Dockx Bruxsel. Inschrijven kan hier.