AMMA 2021: Wie worden de grote winnaars op 20 mei?

FacebookTwitterLinkedIn

Welke Belgische research, innovatie of ontwikkeling verdient een prijs? De AMMA (Annual Master in Media Awards) zullen worden uitgereikt tijdens de Live Streamed AMMA Ceremony op 20 mei op het platform AMMAstream.be.

Elk jaar worden de meest markante research en de meest innovatieve ontwikkelingen in België ingezonden bij de AMMA. Voor de editie 2021 werden 110 dossiers ingediend in 13 categorieën die elk betrekking hebben op een specifiek domein van de media-expertise.

Zes expertgroepen van de jury, samengesteld door voorzitster Christine Jean (Head of Marketing, Branding & Media Management bij AG Insurance), bepaalden op 20 april wie een Gold, Silver of Bronze award in de wacht sleept.

In de categorie Media Advertiser of the Year heeft de jury na beraadslaging en geheime stemming 3 kandidaten genomineerd. Uw stem uitbrengen kan nog steeds op de website van CommPass.

  • Ifke Nauwelaerts, Head of Marketing, Lidl Belgium & Luxemburg
  • Catherine Closset, MarCom Manager, Renault & Dacia Belgium & Luxemburg
  • Steven De Deyne, Head of Media & Production Competence Center, Proximus

Nieuw dit jaar is de Media Resilience Award. Een speciale prijs voor de meest effectieve en impactvolle initiatieven van de media, zowel mediamerken als regies, om de Belgische samenleving te helpen het hoofd te bieden aan de pandemie tijdens het jaar 2020.

Alle genomineerde cases die nog kans maken op een AMMA vindt u in ons overzichtsartikel.

MediaSpecs biedt u daarnaast de mogelijkheid om de genomineerde cases individueel te ontdekken. In onderstaande artikels krijgt u een korte samenvatting van alle genomineerden per categorie:

Alle informatie over de Live Streamed AMMA Ceremony op 20 mei vindt u in onze Agenda.

Inschrijven voor de ceremonie kan hier.