Kim Temmerman wordt National Sales Director bij Brightfish

FacebookTwitterLinkedIn

Nu er met 9 juni een concrete openingsdatum voor de bioscopen is vastgelegd maakt Brightfish zich klaar voor een heropstart.

In dat kader is beslist de structuur van het nationale sales team aan te passen en werd Kim Temmerman aangesteld als National Sales Director. Zij zal alle relaties met nationale adverteerders overzien en het nationale sales team aansturen.

Kim Temmerman is sinds 2017 actief bij Brightfish als National Sales Manager. Voordien werkte ze bij Bugaboo, Bourjois en Quasus. Temmerman zal ook deel uitmaken van het management team van Brightfish.

Patrick Van Dijck, Managing Director: “Ik ben erg blij dat we een talent als Kim kunnen laten doorgroeien bij Brightfish en dat we het team dat mee verantwoordelijk was voor onze AMMA Gold vorig jaar door haar kunnen laten aansturen. De aanstelling van Kim helpt ons ook om ons grondig te kunnen voorbereiden op de opening van de bioscopen binnenkort, zodat we volledig klaar staan om zowel onze adverteerders als de bioscoopbezoeker te ontvangen in de beste, meeste kwalitatieve audiovisuele omgeving.”

Brightfish is een 100% dochteronderneming van Kinepolis Group die in België schermreclame voor de belangrijkste bioscopen commercialiseert en daarnaast ook actief is in digital signage, OOH en de organisatie van activaties en evenementen in en rond de bioscoop.