Herschikte organisatie bij Skynet Advertising

FacebookTwitterLinkedIn

Skynet Advertising herschikt zijn organisatie. 

 

Bart Swimberghe, voorheen Marketing Manager, werd reeds in de loop van 2014 aangesteld tot Head of Skynet Advertising. In zijn nieuwe functie superviseert hij de verschillende teams van Skynet Advertising, nl. Marketing, Sales en AdOps. Benoit Maissin coördineert vanaf nu de marketingactiviteiten.

 

Frédéric De Cooman blijft aan het hoofd staan van het sales team, dat enkele wijzigingen onderging:

* Séverine Legrand verliet Skynet Advertising om een andere uitdaging aan te gaan binnen Proximus, nl. digital media planner bij het mediateam van Kristine Verhelst.

* Haar plaats als Account Manager werd overgenomen door Dominique Van Santfoort, voordien actief als Account Executive.

* Het agency team met Dominique Van Santfoort en Valentine Janssen kreeg verder versterking van Cédric Peneau, die samen met Valentine Janssen Senior Account Manager wordt voor de agentschappen.

* Chloé Rodriguez en Lore Lenseclaes blijven de vaste Skynet-aanspreekpunten voor de directe adverteerders.

 

De organisatie van het AdOps team onder leiding van Vincent Grossen blijft ongewijzigd. Binnen dit team werd Jonathan Jacoby aangesteld als expert inzake programmatic buying.