Gisteravond werden de Merit Awards van Media Marketing uitgereikt in de Bloody Louis in Brussel, in aanwezigheid van ongeveer 800 vakmensen uit de sector.
De jury, voorgezeten door Jurgen Noël van KBC, kende de prijs van Bureau van het Jaar 2014 toe aan BBDO. Dat haalde het van DDB en TBWA. Bowling van zijn kant krijgt de trofee in de categorie Best Newcomer Agency.
Wat de andere prijzen betreft werd De Morgen uitgeroepen tot Medium van het Jaar. Adverteerder van het Jaar is De Lijn. In de categorie Creatief van het Jaar kwam Pieter Claeys van Famous als winnaar uit de bus. Ook ‘Don’t Google It’ van DDB voor Gezondheid & Wetenschap (Campagne van het Jaar) en ‘DM Google Street View’ van BBDO voor JCDecaux (Self Promo van het Jaar) vielen in de prijzen. Tot slot schonk de redactie van Media Marketing haar Special Merit Award aan Johan Vandepoel, de CEO van de ACC.
Bron: MM.be.
Een overzicht van de genomineerden kan u hier bekijken.