WE MEDIA Academy organiseert infosessie over CommToZero met Jonathan Jacoby (Space) en Els Michiels (Roularta)

FacebookTwitterLinkedIn

Wat is de ecologische voetafdruk van uw bedrijf en hoe wordt die berekend? Wat is de CO2-uitstoot van een mediacampagne en hoe belangrijk is het om dat te weten? De antwoorden op deze vragen staan in het CommToZero-plan, het sector-brede initiatief waarmee Belgische adverteerders, media-agentschappen en creatieve bureaus, maar ook de media zelf, de handen in elkaar slaan om de CO2-uitstoot te verminderen. WE MEDIA Academy organiseert op vrijdag 26 mei een infosessie over CommToZero.

Jonathan Jacoby (Digital Transformation Director – Space) geeft uitleg over de verschillende calculators die gebruikt worden om de CO2-uitstoot van reclamecampagnes te bepalen.

Els Michiels (Head of Product Management & Insights – Roularta Media Group) licht de strategie, zowel intern als extern, toe van de grootste Belgische tijdschriftenuitgever. Roularta heeft een globaal plan als bedrijf, als uitgever in de ontwikkeling van zijn redactionele inhoud (artikels over de klimaatproblematiek) en als regie (commercieel beleid naar adverteerders toe).

Inschrijven kan via de website van WE MEDIA.

Alle aanstaande events vindt u in de MediaSpecs Agenda.