Belgian Sponsorship Awards: AG Insurance wint hoofdprijs

FacebookTwitterLinkedIn

Op de Belgian Sponsorship Awards, die donderdagavond in Brussel uitgereikt werden, heeft AG Insurance de hoofdprijs in de wacht gesleept. AG won de Best of Belgium-trofee voor zijn Prove Impossible Wrong-campagne voor Paralympic Team Belgium. AG mag daardoor binnenkort België vertegenwoordigen op de Best of Europe Awards van de European Sponsorship Association (ESA) in Londen.

De jury, onder leiding van voorzitter Yves De Voeght, bekroonde de campagne van AG Insurance omdat die een duidelijk doel had: paralympische sporten en atleten de aandacht geven die ze verdienen, door te tonen waartoe ze in staat zijn in plaats van te focussen op hun beperkingen.

De uitreiking van de Belgian Sponsorship Awards vond plaats in Docks Dome in Brussel en vormde de afsluiter van SponsorLive, de jaarlijkse conferentie van de European Sponsorship Association.

Overzicht van alle winnaars op de Belgian Sponsorship Awards:

Sponsorium best sponsorship

  • Gold: AG Insurance – Prove Impossible Wrong
  • Silver: ION – The ION Hockey League
  • Bronze: Ethias – Ethias & Wout van Aert

Favoriet van de jury

  • X2O Badkamers – X2O Badkamerstrofee

Agency of the year

  • Sportizon

De Belgian Sponsorship Awards en SponsorLive mochten sprekers als Tom Boyle (City Football Group), Stuart Wareman (Accor) en Valentine Snoeren (Just Eat Takeaway.com) verwelkomen.