Publicarto gaat samenwerken met be.at, de vroegere Sportpaleis Group

FacebookTwitterLinkedIn

Publicarto en be.at (de vroegere Sportpaleis Group) gaan samenwerken zodat adverteerders nieuwe creatieve kansen krijgen om hun merken te verbinden met liefhebbers van cultuur, muziek en sport.

Via online mediakanalen (website en newsletters), uitgaves in print (TheaterMag en programmafolder) en activatie van bezoekers (digital signage en exit sampling) kunnen marketeers diverse doelgroepen bereiken. Zowel gezinnen die met hun kinderen naar voorstellingen gaan als liefhebbers van diverse muziekgenres worden via be.at bereikt.

“be.at faciliteert elk jaar meer dan 600 concerten, shows en voorstellingen in haar 5 arena’s en 3 theaters, waaronder het Sportpaleis, Vorst Nationaal, Capitole en Trixxo Arena. Je kan het zo gek niet bedenken of het past in onze zalen: productpresentaties, congressen, persconferenties, bedrijfsfeesten, teambuildings, vakbeurzen, publieksbeurzen, sportevenementen, concerten en fuiven. Dankzij onze onbeperkte mogelijkheden kunnen we vlot alle mogelijke events faciliteren in Antwerpen, Brussel, Gent of Hasselt. We voelen aan dat met relevante partnerships we de beleving voor onze bezoekers nog verder kunnen verhogen en zijn daarom tevreden dat samen met Publicarto te kunnen realiseren”, aldus Birgit Ketele, Marketing Manager bij be.at.

Publicarto is al meer dan 50 jaar gespecialiseerd in doelgroepgerichte communicatie. Het bereik van de onafhankelijke en full service reclameregie wordt dankzij het partnership met be.at sterk uitgebreid.

“Voor ons is dit eveneens een zeer mooie opportuniteit”, vult Philip Peeters van Publicarto aan. “Onze ervaring in de reclamewereld, aangevuld met het gigantische bereik en de ongelooflijke customer experience van het team van be.at is een gedroomde kans voor de marketingcampagnes van onze klanten.”

AG Insurance is één van de eerste adverteerders die gebruikmaakt van de nieuwe mogelijkheden bij Publicarto. De adverteerder uit de verzekeringssector koos voor digitale nieuwsbrieven en bannering op de website. Benny De Wyngaert, Managing Director Life Insurance: “Jaarlijks krijgen de zalen van be.at venues duizenden jonge ouders over de vloer, al dan niet met hun kinderen. Een publiek dat nauw aansluit bij de doelgroep en de missie van Yongo: jonge ouders én hun kinderen op een leuke en verstandige manier leren omgaan met geld en hen op een mooie financiële toekomst voorbereiden. Deze publicatie in de newsletter is dan ook een ideale manier om deze doelgroep te bereiken en te informeren over de vele troeven die Yongo hen biedt.”

Ook Davidsfonds stapt in de nieuwe communicatiemogelijkheden. Ze adverteren op de programmafolders van Capitole Gent, Stadsschouwburg Antwerpen en Trixxio Theater Hasselt. “Als de grootste culturele familie van Vlaanderen en Brussel sluit een organisatie als be.at nauw aan bij de leefwereld van onze leden. Via de programmafolder willen we onze zichtbaarheid vergroten en zo potentieel nieuwe leden bereiken die meerwaarde vinden in ons aanbod”, vertelt Barbara Descheemaecker.