Genomineerden voor de Belgian Sponsorship Awards zijn bekend

FacebookTwitterLinkedIn

De jury, onder leiding van voorzitter Yves De Voeght, heeft twaalf cases genomineerd voor de achtste editie van de Belgian Sponsorship Awards. De winnaars worden op donderdag 17 november bekendgemaakt in Docks Dome in Brussel.

De Belgian Sponsorship Awards belonen de beste Belgische sponsoringcases van het jaar in de sport, cultuur of op maatschappelijk vlak. Dit zijn de twaalf genomineerden:

  • AA Drink – AA Drink Spartacus Run
  • AG – Prove Impossible Wrong
  • AG – NXTG cycling team
  • Betcenter- Betcenter Freestyle vs. Futsal Challenge
  • BNP Paribas Fortis – Compagnon De Route
  • Carrefour – All Together Behind The Red Flames
  • Crelan – Crelan x 3×3 World Cup campaign
  • ELEVEN – Eleven Ultimate Shirt
  • Ethias – Ethias & Wout van Aert
  • Royal Belgian Football Association – adidas x Tomorrowland x RBFA: Love – Come Together
  • X2O – X2O Badkamerstrofee
  • ION – ION Hockey League

Al deze projecten maken kans om de Gold, Silver of Bronze trofee voor Best Sponsorship in de wacht te slepen. De Gold-winnaar mag in Londen meedingen naar de Best of Europe Award van de European Sponsorship Association (ESA). De jury van de Belgian Sponsorship Awards zal ook een speciale Coup de Cœur-prijs uitreiken.

De officiële ceremonie en prijsuitreking van de Belgian Sponsorship Awards vindt plaats op donderdag 17 november in Docks Dome in Brussel, aansluitend op de SponsorLive-conferentie. SponsorLive is de jaarlijkse top van de European Sponsorship Association, een netwerkevent voor professionals in Europa.

Internationale sprekers die dit jaar hun opwachting maken op SponsorLive zijn Stuart Wareman (Global SVP Experiences, Events & Sponsorship bij Accor), tweevoudig ESA Award-winnaar Hege Irene Asplund (verantwoordelijke voor Cultural Sponsorship bij OBOS), Andy Westlake (Chairman European Sponsorship Association), Leanne Sheill (SSE Airtricity), Arnoud Schonis (Project Manager Eredivisie), Mark Versteegen (Head of Sponsorship KPN), Tina Cipot (Head of Corporate Communications Lidl Slovenia) en Tom Boyle (VP Global Partnerships Marketing & Operations bij City Football Group/Manchester City).

Meer info over het event vind je in ons agenda-item.