Valérie Poncelet versterkt programmatic expert team van Mediahuis Connect

FacebookTwitterLinkedIn

Programmatic buying is een van de belangrijkste groeimarkten binnen advertising. Met de oprichting van de nieuwe afdeling Digital & Product Development kan Mediahuis Connect nog sterker inspelen op vragen uit de markt. Binnen deze nieuwe afdeling werd een dedicated programmatic expert team samengesteld. Sinds enkele weken versterkt Valérie Poncelet het team als Programmatic & Yield Expert.

 

Valérie startte haar mediacarrière 15 jaar geleden en won heel wat ervaring binnen sales en product management bij bedrijven als IP Plurimedia (RTL Group), Skynet, Microsoft en AppNexus. Afgelopen vijf jaar was zij verantwoordelijk voor de programmatic business en strategie van Microsoft Adexchange.

 

Als Programmatic & Yield Expert bij Mediahuis Connect stuurt Valérie het prijsbeleid van het programmatic aanbod. Op basis van grondige analyses van markttrends en feedback uit de markt wordt dit aanbod regelmatig aangepast. Als Programmatic Expert zorgt Valérie ook voor de ontwikkeling en de groei van het aanbod en zet zij een zo gebruiksvriendelijk mogelijke programmatic omgeving op voor adverteerders.

 

Het programmatic expert team wordt aangestuurd door Charlotte van Coevorden, terwijl Sarah Goossens als Key Account Manager Trading het eerste aansprekingspunt binnen Mediahuis Connect is voor alle programmatic klanten.

 

 

Van links naar rechts: Sarah Goossens, Valérie Poncelet en Charlotte van Coevorden.