VAB-Media bundelt de krachten met Raak en Woef

FacebookTwitterLinkedIn

VAB-Magazine is het meest gelezen reis- en mobiliteitsblad in Vlaanderen. De mediaregie gaat een samenwerking aan met Raak, het maandelijkse magazine voor sociaal geëngageerde gezinnen.

Beide titels scoren bijzonder hoog in het aantal mannelijke lezers, respectievelijk 62% en 58% volgens de gegevens van het CIM. Voor adverteerders bieden ze nu met het recent gelanceerde ‘mannenpakket’ een sterk bereik aan van actieve Vlaamse mannen. Door die combinatie van beide titels kunnen mannelijke producten zoals auto’s, gadgets, elektronica en herenmode in de kijker worden gezet.

Verder sluit VAB-Media een samenwerking af met Woef. De VAB-redactie stopt zijn neus in het onderwerp ‘reizen met je huisdier’ voor de juli/augustus-editie. Woef van zijn kant schrijft over wagenziekte in juni en rond outdoor en kamperen in augustus.

Meer informatie over de advertentietarieven en contactgegevens van VAB-Media, Woef en Raak vindt u in onze database.