TBWA, FamousGrey en OMcollective strijden om de titel van Het Slimste Reclamebureau ter Wereld

FacebookTwitterLinkedIn

Na een geslaagde eerste editie verenigde Ads & Data opnieuw de crème de la crème uit de Belgische reclamewereld. Zo’n 28 reclamebureaus gooiden alles in de strijd om de titel van Het Slimste Reclamebureau ter Wereld in de wacht te slepen. Na een voorronde slaagden TBWA, FamousGrey en OMcollective erin om een finaleticket te bemachtigen.

Met gemiddeld 1.197.000 kijkers en een marktaandeel van 36% (VVA 18-54) mag De Slimste Mens ter Wereld zich opnieuw een kijkcijferkanon noemen. Dit sterke merk leent zich er perfect toe om er een afgeleide van te maken voor de creatieve sector. Zo komen de reclamebureaus op een ludieke manier in aanraking met alle mediamerken van Ads & Data.

De parate reclamekennis van de finalisten zal binnen twee weken niet langer vanachter een computerscherm worden getest, maar wel live in de tv-studio van De Slimste Mens ter Wereld in Vilvoorde. Op vrijdag 15 december mogen drie kandidaten van TBWA, FamousGrey en OMcollective plaatsnemen in één van de befaamde oranje stoelen. Voor dit live gebeuren zijn ook de collega-supporters van alle reclamebureaus welkom om hun favoriet naar de overwinning te schreeuwen.

De opname van de finale zal op woensdag 20 december te zien zijn op de website van Ads & Data.