Stad Antwerpen kiest Initiative voor zijn mediaplanning en -buying

FacebookTwitterLinkedIn

De openbare aanbesteding “mediastrategie-, -planning en -buying” van de stad Antwerpen voor de komende vier jaar werd gewonnen door Initiative. Uittredend bureau is Maxus.

Judith Van Oost, Marketing Manager van stad Antwerpen: “Dit was geen makkelijke pitch met in de tweede ronde twee sterke kandidaten die allebei ervaren teams naar voor konden schuiven. Stad Antwerpen is voor een mediabureau een complexe klant. We hebben bij Initiative een goed gevoel wat betreft een datagedreven en strategische visie op mediaplanning en -buying. Initiative beantwoordt aan onze vraag naar doorgredreven analyses en rapportages. Ze konden ons ook overtuigen met hun invulling van de opgelegde case waarbij ze een goed onderbouwd en evenwichtig plan presenteerden”.

Tom Van Hoof, Chief Growth Officer: “Cultural branding is de rode draad in het denk- en doe-proces van Initiative. Dankzij stad Antwerpen kunnen we daarin nog verder gaan. Doelgroepen en contexten begrijpen op basis van data en kennis om de impact van elk communicatiekanaal te maximaliseren. De maatschappelijke uitdagingen en het potentieel van stad Antwerpen matchen zal sterke campagnes opleveren”.