Sounds of Change bekroont creatieve en duurzame audiospots

FacebookTwitterLinkedIn

Het audiolandschap is een nieuw initiatief rijker: Sounds of Change. Noem het gerust een kruisbestuiving tussen creativiteit en duurzaamheid, want de award heeft tot doel de beste creatieve reclamecampagnes te bekronen die niet alleen luisteraars weten te boeien, maar die ook duurzaamheid hoog in het vaandel dragen, en dit zowel in het Noorden als in het Zuiden. De prijs, die iedere twee maanden zal worden uitgereikt, benadrukt de groeiende toewijding van merken aan ethische en verantwoorde communicatie.

De initiatiefnemers: Ludovic de Barrau van PUB, Marit Ginevro van Var, Charlotte de Mahieu van RMB en Wim Vermeulen van Bubka. Zij bundelen de krachten om dit nieuwe initiatief leven in te blazen, met één duidelijk doel voor ogen: creativiteit belonen en tegelijk audiospots vieren die de 17 duurzame ontwikkelingsdoelstellingen van de Verenigde Naties ondersteunen.

Meer info op PUB.be.