Sandra Philippaerts wordt Account Director Digital bij Roularta Media

FacebookLinkedIn

Roularta Media verwelkomt Sandra Philippaerts als Account Director Digital. Zij neemt de taken van Kevin Ayeni over en zal het 8-koppige digitale team van de nationale magazineregie aansturen. Ze vervoegt ook het managementteam onder leiding van Philippe Belpaire.

Kevin Ayeni kwam 7 jaar geleden het commerciële team van Roularta Media versterken voor Kanaal Z/Canal Z. Daarna maakte hij de overstap naar het digitale team waar hij 4 jaar als Account Director werkte. Hij start op 1 juni als Marketing Manager bij Basic-Fit.

Sandra Philippaerts haar sporen in de digitale wereld reeds verdiend. Zij kan bogen op een ruime ervaring bij onder meer One Agency, Beweb, IPM en Newsbase Benelux.

Sandra is verantwoordelijk voor de verkoop van alle digitale oplossingen via Knack.be/Levif.be en alle onderliggende websites, gaande van display, video en native advertising over data en targeting solutions tot programmatic en CPH-campagnes.

Uiteraard zal zij vanaf juli ook instaan voor de integratie van de Sanoma-websites en -apps in het portfolio van Roularta Media.