
TF1+, het gratis streamingplatform van Groupe TF1, wordt vandaag gelanceerd in België en Luxemburg. De TF1+ app zal beschikbaar zijn op 4 schermen: mobile, tablet en pc, alsook via alle Smart TV toestellen.
TF1+ biedt een rijk en divers aanbod van meer dan 15.000 uur entertainment en informatie, op elk moment en onbeperkt beschikbaar.
De Franse groep pakt ook met een nieuwigheid: SYNCHRO moet zorgen voor een verbeterde gebruikerservaring. Deze aanbevelingstool voor gezamenlijk kijken selecteert – op basis van de profielen die samen een account hebben – de meest relevante programma’s om samen te bekijken.
Ook het exclusieve nieuwsaanbod van TF1+ is beschikbaar, aangepast voor gebruik op aanvraag met TOP INFO: 5 dagelijkse formats van 3 tot 6 minuten waarin de redactie een diepgaand inzicht biedt in het belangrijkste nieuws van de dag.
Naast de gratis basisversie is er ook een reclamevrij Premium-aanbod voor de prijs van 5,99 euro per maand of 59,99 euro per jaar.
De commercialisering van TF1+ is in ons land in handen van DPG Media en Rossel Advertising.
Wilfried Celis (Director Strategic Partnerships bij DPG Media): “De lancering van deze applicatie versterkt het BVOD-aanbod van DPG Media Advertising en is een belangrijke stap in de ontwikkeling van ons digitale video-ecosysteem. De interesse voor kwalitatief digitaal bereik blijft groot. Met de lancering van TF1+ zetten we een nieuwe stap in deze groei in Franstalig België.”